Valuta:


Verzenden & Retouren



Als onze klant, wij denken dat u moet goed over uw aankoop te voelen. Wij bieden u gedetailleerde beschrijvingen en foto's, zodat u een weloverwogen beslissing te maken, samen met vriendelijke klantenservice de klok rond. dekorfrotterdam.nl met een gerust hart het kennen van onze producten worden ondersteund door onze 100% geld terug garantie. Als u een item dat niet, zoals beschreven zullen wij 100% van de aankoopprijs terugbetalen, plus eventuele verzendkosten die u hebt gemaakt.

Terugkeer Beleid

1. U kunt items terug te keren binnen 7 dagen na aankoop

Ze moeten worden geretourneerd met de originele verpakking. Bij het terugsturen van items die u ten zeerste aangeraden om bewijs van verzending te verkrijgen. Wij kunnen geen verantwoordelijkheid voor pakketten verloren tijdens het transport te accepteren.

2. Alle bestelde artikelen zijn de juiste items die u hier halen

Wij beloven u van de juiste volgorde pakket. Dus als terugkerende juiste items voor een terugbetaling: alle geretourneerde artikelen zijn onderhevig aan een aantal restocking fee. Verzend-en administratiekosten worden niet terugbetaald.

3. We hebben geen betrekking op de verzendkosten van het rendement of uitwisselingen

Je zal niet verantwoordelijk zijn voor de verzend- en administratiekosten zijn. Daarnaast raden wij u aan tracking en verzekering toe te voegen voor uw eigen veiligheid, omdat we niet verantwoordelijk voor verloren zendingen.

4. Een snelle terugbetaling van de prijs van de goederen zal worden afgegeven na bedoelde alle bovenstaande informatie is ontvangen.

De credit card wordt gebruikt voor de oorspronkelijke aankoop zal worden gecrediteerd met de oorspronkelijke prijs. Terwijl in feite, zal u een terugbetaling van 95% van de oorspronkelijke prijs hebben omdat de andere 5% in rekening gebracht door de bank. De terugbetaling zal worden geplaatst op uw creditcard-rekening binnen 5-10 dagen nadat we het rendement ontvangen. Als er problemen zijn met de terugbetaling, zal een lid van ons customer care team contact met u op.

5. Neem contact met ons op met uw Order ID om hulp te krijgen

U moet contact opnemen met ons voordat u de items terug. Alle items teruggestuurd naar ons moeten in hun oorspronkelijke staat. Niet versleten, gewijzigd of gewassen, met aangehechte alle tags. Versleten of vuile items zal naar u worden geretourneerd.

Exchange Beleid

Al onze producten zijn gedekt door 15-daagse beleid voor uitwisseling.

Als je beseft dat je een fout hebt gemaakt en wilt u uw bestelling te annuleren of als je moet een item dat u hebt besteld, dat defect is ontvangen, beschadigd is of niet wat u bestelde, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Alle items teruggestuurd naar ons moeten in hun oorspronkelijke staat. Niet versleten, gewijzigd of gewassen, met aangehechte alle tags. Versleten of vuile items zal naar u worden geretourneerd.

Opmerking:

De volgorde is niet altijd mogelijk worden gestopt zodra de producten worden verzonden. Als u wilt ruilen of retourneren, bent u verantwoordelijk voor de verzendkosten. Dus wees voorzichtig wanneer u het plaatsen van een bestelling en zorg ervoor dat wat item dat u wilt kopen.

Gelieve uw terugkeer of verzoek uitwisselen via e-mail indienen bij aimee.services@hotmail.com met de onderstaande informatie gevraagd en wij zullen u de details over hoe de terugkeer items terug voor terugbetaling of omruiling binnen 24-48 uur te sturen, meestal sturen.

Terug